marți, 4 noiembrie 2014

Realitatea

In toate statisticile boala secolului XXI este categoric: SINGURATATEA. Aceasta, asociata asociata cu bolile hematologice rezulta MOARTE.

Am vazut si am trait clipe cumplite. Doi ani de zile petrecuti in spital cu speranta de a trai m-au marcat extraordinar. Am avut aproape cu trupul si cu sufletul frate, unchi, matusi, veri si verisoare si multi prieteni adevarati. Dar i-am vazut si pe colegii mei de suferinta singuri si abandonati. Nu este corect! Am plans pentru ei si am incercat sa- ajut dar, din pacate, eu eram tot in spital.
Dar de acum, cand Bunul Dumnezeu nu a dorit moartea mea, ci intoarcerea mea si sa fiu viu, mi-am dedicat viata ajutorarii celor suferinzi.

Te rog sa te alaturi mie pentru a alina suferinta si singuratatea acestor oameni. Sfintele sarbatori pe care le asteptam sa fie o bucurie si pentru bolnavi. Nu au medicamente si nu au bani pentru investigatii. Hai sa-i ajutam! Banii nu aduc fericirea dar in sptale, la acei bolnavi, chiar o aduc.
Doream sa infiintez o fundatie dar birocratia si gandurile ascunse ale oamenilor m-au determinat sa ma razgandesc. Am deschis in banca doua conturi. Cine doreste sa ajute din putinul pe care-l are pentru a face bolnavii fericiti, acei oameni nevinovati de soarta lor.

Va doresc ca Bunul Dumnezeu sa va daruiasca intelepciune si sa judecati cu inima aceste lucruri. Viata este frumoasa si trebuie traita cu dragoste.

Cont euro; RO98RZBR0000060017207981 (SWIFT RZBR ROBU)
Cont lei: RO79RZBR0000060013404565


Daca vrei sa iti prezint frumoasa mea tara, vino sa vezi Marea, Delta Dunarii, Muntele cu Castelul Peles, Castelul Bran-Dracula, sa traiesti o zi in Maramuresul istoric si Bucovina! Eu am tot timpul din lume dar financiar este o problema...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu