miercuri, 26 noiembrie 2014

Bolnav in Romania

Bolnav in Romania inseamna de cele mai multe ori condamnat la moarte!
Medicamente nu sunt, investigatiile sunt contra cost, medicii sunt dezinteresati si multe alte lucruri sunt impotriva bolnavilor.
Ieri am fost in vizita la spital. Am vazut pe Hristos in chipul saracilor care sufera. Oamani buni, hai sa-i ajutam sa traiasca! Este inuman sa-i abandonam. La sectia de hematologie a Spitalului Universitar din Bucuresti, condusa de ingerul trimis de Bunul Dumnezeu sa vindece pe oameni, Profesor Universitar Maria Vladareanu, este mare aglomeratie. Este nevoie de multe pentru o buna functionare. Hai sa- ajutam, va rog! Se apropie sarbatorile si as vrea sa merg prin toate saloanele si sa le fac bucurii bolnavilor. Bunul Dumnezeu m-a vindecat de cancer. Eu nu pot sa-i vindec pe cei bolnavi dar ma rog pentru ei si le daruiesc bucurii si sperante.

Daca vrei sa iti prezint frumoasa mea tara, vino sa vezi Marea, Delta Dunarii, Muntele cu Castelul Peles, Castelul Bran-Dracula, sa traiesti o zi in Maramuresul istoric si Bucovina! Eu am tot timpul din lume dar financiar este o problema...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu