marți, 3 februarie 2015

Acelasi spital, zeci de bolnavi

Sectia de Hematologie a Spitalului Universitar Bucuresti este neincapatoare. Este cumplit! I-am prezentat Doamnei Profesor Ana Maria Vladareanu o pacienta de de 37 de ani. A internat-o de urgenta. Cu vocea ei blanda mi-a explicat foarte calm. Facem appel catre toti oamenii de bine din tara si din lume: Oamenii au nevoie de medicamente, de investigatii suplimentare la clinici particulare, de un laborator performant care costa aproximativ 100 000 euro. Toate aceste lucruri pentru a-i salva pe semenii nostri neputinciosi in fata bolii. Haideti sa-i ajutam, va rog! Mie Dumnezeu mi-a dat sansa sa traiesc. In fotografiile de mai jos este cel ce va scrie.




Va invit la o vizita la spital si o sa vedeti altii exact ca mine.
Toti banii donati se gestioneaza in folosul pacientilor de catre o comisie a spitalului.

Il rog pe Bunul Dumnezeu sa va daruaisca sanatate si intelepciune sa judecati lucrurile cu sufletul!

Cont euro; RO98RZBR0000060017207981 (SWIFT RZBR ROBU)
Cont lei: RO79RZBR0000060013404565


Daca vrei sa iti prezint frumoasa mea tara, vino sa vezi Marea, Delta Dunarii, Muntele cu Castelul Peles, Castelul Bran-Dracula, sa traiesti o zi in Maramuresul istoric si Bucovina! Eu am tot timpul din lume dar financiar este o problema...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu